Bij Gelderse Kracht streven we naar de best mogelijke begeleiding en ondersteuning. Toch kan het voorkomen dat je als cliënt, ouder, verzorger of samenwerkingspartner niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij vinden het belangrijk om hierover in gesprek te gaan en samen tot een oplossing te komen.

Hoe dien je een klacht in?
Bespreek het direct – We moedigen aan om je klacht eerst te bespreken met de betrokken begeleider. Vaak kan een open gesprek al veel oplossen.

Meld de klacht bij de leidinggevende – Als je er samen niet uitkomt, kun je je klacht schriftelijk of mondeling melden bij de leidinggevende van Gelderse Kracht via info@geldersekracht.nl.

Onafhankelijke klachtencommissie – Wanneer je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je deze voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie via Solo Partners of Geschillencommissie Zorg.

Klachtenregeling

Email ons

Info@geldersekracht.nl

Contact ons

+316 42562880